חה"כ ארבל: "שומרי הסף נרדמו ומקדמים כל גחמה של שר"

    אסתי פלד No Comments on חה"כ ארבל: "שומרי הסף נרדמו ומקדמים כל גחמה של שר"

    חה"כ משה ארבל ב"מהדורה המרכזית": "הגיעה העת לפסקת התגברות גם על חוק יסוד כבוד האדם וחירותו, זה יפתור גם את בעיית הגיוס ועוד בעיות נוספות"

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ משה ארבל (ש"ס) שוחח הערב (שני) עם איתי גדסי במהדורה המרכזית, ונשאל על המו"מ ביהדות התורה והסיוע הצפוי מצד רשת החינוך של ש"ס. "אני באופן אישי לא התעסקתי בזה, אבל אני חושב שבכל האירוע הזה – אנחנו יכולים להתפאר בנציגות החרדית ולהיות גאים על כך שמי שמכריע בסוגיות הללו אלה גדולי ישראל. זו הגאווה הגדולה ביותר".

    לאחר מכן התייחס ארבל לנושא היועצים המשפטיים: "אחד הדברים המופלאים שיש בייעוץ המשפטי הנוכחי, זה שגם בתקופת ממשלת המעבר וגם בתקופת הממשלה, זו הירדמות מתפקידו כשומר סף ומתן אפשרות לקדם כל גחמה של שר".

    לדבריו "למזלי יש לי תיקייה של פניות ליועמ"שים שאני שומר אותה ליום פקודה. היועמ"שית הפוליטית של המשרד לשירותי דת גליה קליין הפקידה את החותמת בידי השר כהנא ונתנה לו לחתום על כל מה שהוא רוצה. לדעתי יש בזה יתרון. נוצרים כאן תקדימים בשבילנו ומקווה שלא נראה איפה ואיפה בהתנהלות הזו".

    ארבל הבהיר: "הגיעה העת לפסקת התגברות גם על חוק יסוד כבוד האדם וחירותו, זה יפתור גם את בעיית הגיוס ועוד בעיות נוספות. דרעי היחיד שבאמת העביר דבר כזה כבר בעבר, בחוק יסוד חופש העיסוק".

    בעניין הרפורמה בתחבורה, אמר: "זו עוד דוגמא לרפיסות של יועץ משפטי. העובדה שממשלת מעבר מקדמת כאלה רפורמות בניגוד להנחיות יועמ"ש הוא חמור מאוד. צריך להבין שממשלת מעבר אין לה רוב ותמיכה בפרלמנט".



    0 תגובות